wilmaalaang

Alla inlägg under juli 2013

Av wilma lang - 28 juli 2013 12:57

Chihoo:) ska bli fett grymt' läser världens mest bästa bok just nu! Den är sjuukt bra' inte så fint väder idag! Noah o vi hade asnice igår! Vi typ låg dubbelvikta av skratt typ hela tiden!<3 haha , hörs!

Av wilma lang - 27 juli 2013 11:34

Sry för dålig upd! Men de är Sommar och vill gärna inte sitta med mobilen hela tiden! Men aja ska bli bättre med de! <3 hoppas ni har en bra sommar , de HAR JAG!<3 hörs snart igen!<3

Hej

Av wilma lang - 20 juli 2013 23:40

Hej! Jag är lite dålig på uppdatering, men ja! Sory för de! Idag var jag vid alholmen med madicken och mami, papi och Lowa!:) de var kul! :) har typ inget att säga än att jag är vid stranden om de är fint väder typ! Så lite svårt med update hela tiden! Men a!:)hejååå

Hej

Av wilma lang - 16 juli 2013 10:26

Har inte bloggat på nån dag nu men de var för att jag tog bort några appar, sen insåg ja att jag tog bort " bloggplatsen" kul! Men sen glömde ja att ladda ner den igen! Men aja' nu ska jah blogga igen! Idag kommer Noah! Och hans pappa och lillasyster Stella! Dom ska fika nu på förmiddagen! Annars et jag inte vad jag ska hitta på!:) men bi hörs! Kraam

Av wilma lang - 11 juli 2013 21:42

Haha rubriken^ haha! Nejmen hallo, idag var vi vid stranden 3 timmar! Det var dock inte världs klass i väder men aja! Skönt o komma hemifrån iallafall;) idag har jag och mamma namnsdag! Ellinor - dagen idag' heter det i andra namn! Och min mamma heter det som tilltalsnamn' tycker ni inte att jag bloggar mera nu?:) haha hejdå!

Av wilma lang - 10 juli 2013 10:32

Hej! Igår kom Hannah en stund! Vi gjorde inte så mycket mer än at vi såg på film och hade lite trevligt bara:) sen blev det att hon sov över här! Så vi va i elleholm igår och åt pizza! Nu ska vi ut på studsmattan en stund! Ska ta ut täckerna med så vi inte fryser haha! Ha det gött nu' ni kanske har sett att jag fixat till bloggen nu! Kommenters vad ni tycker! :) kram till er! Här kommer lite bilder!!:)

Av wilma lang - 8 juli 2013 15:39

Hej! Klockan är 15.36 Och idag har jag varit hemma! Varmt som fasen har det vart! Eller är fortfarande men aja! Jag fixade lunch vid 14! Innan det bakade jag chokladmuffins! Och gjorde is drink tills ikväll! Gött med sommar ändå! Senare ska jag in o kolla rean på HM och ska kolla om BikBok har nått också! Ha de bäst , chingeling!!

Av wilma lang - 7 juli 2013 23:20

Hej! Nu är klockan 23.18 och jag ska snart sätta på rix fm och sova' idag var det såå himla skönt i torpet ! Det var såå varmt och vi badade i sjön! Det var hela 24 grader! Så gött asså! Imon ska vi nog till stranden om det blir fint! Ha de gött!

Texas ( kusinens vovve och min bro ) :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards