wilmaalaang

Alla inlägg under juni 2013

Av wilma lang - 24 juni 2013 16:50

Hej! Idag var vi i Kofsa
Det var super fint där , och varmt men lite blåsigt;)
Vi var där i två timmar typ så det var skönt o komma hem;)
Ikväll ska vi grilla sen ska vi äta nått med jordgubbar ~ lägger upp bilder senare~ sen sticker jag till Alma:) vi ska eventuellt tälta, super kul:D Minna ska också med:)<3 jag hade planer på att byta blogg, altså ta väck denna och använda min andra på fame.se! men jag bestämmde att jag stannar här!:)men hörs imon, puss och kramis

Av wilma lang - 23 juni 2013 22:11

Av wilma lang - 23 juni 2013 22:02

   sitter nu för en gångs skull vid datorn och skriver. Ja iallafall så idag har jag och mamma,oliwia och mornor varit på Eko och Markislagret. Jag köpte 2 skal och hår grejs som man-typ-sätter-i-över-natten-så-blir-de-lockigt hår mojs:) typ det. Ja det är väl vad jag har gjort idag. Midsommar var helt sjukt rolig. Bäst på länge. Ja denna veckan är det inte mkt planerat. Jo föresten så ska jag till Lina någon dag. Hälsa på henne och gå en runda. Saknar henne otroligt mycket. Min finis. Ja.. hon ska ju säljas..     Men försöker att låta bli att tänka på det nu.. mår bara dåligt av det. Hon är min bästa vän i alla lägen. Aja nu ska jag kolla på datorn lite, sen ska jag smsa , kolla instagram och lite sånt. Sprid gärna min blogg:) kommentera om ni fattar hur man gör så man kan få lite bättre sån här.. vad heter det.. TEMA    Eller kika mig på : wilmalang

 ha det gött:)

Av wilma lang - 18 juni 2013 07:35

jag är ledsen att det inte uppdateras . jag har inte lust att sätta mig ner o skriva bara. som ni kanske har läst i de andra inläggen så ska jag försöka göra små korta inlägg oftare än lång jätte sällan. men jag ska bättra mig. måste bara säga att: Nellie Berntsson. fan asså du är så bäst, du är min förebild, dina hästar , wow . asså jag bara älskar henne. hon är så fin. och allt hon gör och allt. tycker ni skka följa hennes instagram: gonzaleznellie

och följ min också. wilmaalaaang
och följ min fanpages: nelliieeberntssonse

detta blev ett inlägg som kanske inte var så roligt att läsa jag vet inte:) men vi hörs ,, kraam:)

Av wilma lang - 13 juni 2013 16:27

hej , nu har ju jag inte bloggat på ett tag nu men nu ä det ju sommarlov imrgon. chihoooo.. love summer. fast vädret är ju inte det bästa. idag i skolan kollade vi på film och åt godis och det man hade me sig. vi såg ´sune grekland´. den är ju ätte bra ju. nu är klockan snart 16.30 så jag ska snart duscha sen ska jag lägga fram alla grejer. om ni vill kan jag lägga upp bilder senare ikväll på det jag ska ha på mig,, sminket och annat:) sen imon skriver jag nog ett inlägg o skolavslutninggen.. vi åker till Öland nästan direkt efter så vi får se hur det blir:) det blir ofta låånga inlägg men väldiggt sällan. men jag har bestämmt att jag ska blogga en gång om dan från v.25:) men det kanske inte alltid blir. för man vill ju inte sitta med mobilen hela sommaren. men här kommer iaallafall några blider om lite allt möjligt:) kraam Wilma

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards